מערך שירות

בעולם התחרותי של היום, מערך שירות הלקוחות הינו מפתח בסיסי להצלחת הארגון. ארגונים  משקיעים משאבים רבים על מנת ליישם את תפיסת "הלקוח במרכז" ולשפר את תרבות השירות הארגונית.

מערכי CRM בארגונים הינם עתירי נתונים ונשענים על פלטפורמות שונות שצברו תאוצה בשנים האחרונות, כדוגמת SalesForce, Microsoft Dynamics CRM ועוד.

 

מערכת BI מבית לוג'יקל עבור עולם שירות הלקוחות מבוססת על התשתית הטכנולוגית המובילה של Qlik, מאפשרות למקסם את המידע הנאגר במערכות הארגוניות, לקבוע יעדים ומדדים ולנטר בזמן אמת את מרכזי השירות והמכירות.

 

המערכת מתממשקת לכלל המערכות הארגוניות המשיקות לתהליך השירות והמכירות: CRM,Call Center, ERP, מאפשרת לקבוע יעדים מדידים (KPI) ולבחון את ההתפתחות שלהם בציר הזמן וברזולוציות שונות – יחידות ארגוניות, אחמ"שים, נציגי שירות.

לצד זאת, המערכת מתפקדת גם כמערכת תפעולית שמאפשרת להציג תמונת מצב און-ליין של כלל הפעילות של מערכת השירות כגון הספקים, SLA ועוד.

 

 

 

מודל call center

מודל Call Center מאפשר לנתח ביצועים ויעילות של מוקדי שירות ומכירות טלפוניים. המודל מציע עושר של תצוגות גרפיות, שמאפשרות ניתוח מיידי או תקופתי של המוקד הטלפוני, מכל זווית אפשרית. בעזרת המודל ניתן לנתח מדדים כגון: כמות שיחות נכנסות, כמות ננטשות, אחוז הנטישה, זמני המתנה, שיחה ממוצעת. המודל פורס את המידע בפני המשתמש ומאפשרת להשוות בין תור אחד לתור אחר (ערוצים שונים בתוך המוקד - שפות שונות, תחומי שירות וכו').

ניתן לתחקר פעילות של נציג בודד או קבוצת נציגים בציר הזמן. ניתן לזהות צווארי בקבוק במוקד - שעות עומס או לחילופין שעות מתות, דבר שיאפשר לבצע אופטימיזציה של כוח אדם במוקד.

 

יכולות

  • משיכת נתונים אוטומטית ממערכות Call Center נפוצות
  • תצוגה גרפית מתקדמת
  • אינטואטיבי למשתמש
  • הפקת דוחות סיכום יומיים אוטומטית למייל

 

יתרונות

  • ממשק משתמש מרהיב
  • המודל מסייע בשיפור התפוקות של מוקד השירות ובצמצום עלויות כוח אדם
  • כלי למנכ"ל ולאחראי משמרת

 

 

 

 

Logical-BI מתמחה בהענקת מגוון פתרונות בתחום ה-BI. אנו מציעים שירותי ייעוץ וליווי מקצועי הכוללים הבנת צרכים, מציאת פתרונות עסקיים "מחוץ לקופסה", אפיון ותכנון ארכיטקטורה של תהליכי יישום ופיתוח ועוד. הידע הרב-תחומי שצברנו בפרויקטים שביצענו בהצלחה בחברות קטנות וגדולות, מאפשר לנו להציע פתרונות מתוך אתגרים עמם התמודדנו ביעילות וביצירתיות. השירות יכול להינתן כליווי נקודתי, פרוייקטלי או כתפעול ותחזוקה לאורך זמן.

מה לקוחות מספרים עלינו?

  • ארז אריאב - מנהל מערכות מידע - ביג מרכזי קניות ()

    כקבוצה המובילה בתחומה בישראל, המפעילה 22 מרכזי קניות, נדרשנו למערכת BI אמינה ונוחה שתרכז ותנגיש את כלל הנתונים תחת קורת גג אחת, לצד היכולת לעבד בסיסי נתונים גדולים ומורכבים ולהחיל חישובים ונוסחאות מורכבות. בלוג'יקל מצאנו - שפה משותפת, הבנה מעמיקה לצרכים העסקיים שלנו, יכולות טכניות גבוהות ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. הפתרון הותאם באופן מלא, תוך גמישות בשינויים ועדכונים לאורך הדרך, ומשרת אותנו נאמנה בחיי היום יום של הקבוצה.

    ארז אריאב - מנהל מערכות מידע - ביג מרכזי קניות
  • יעקב הלפרין - מנכ

    בעולם העסקי הדינמי של היום, מערכת BI הפכה זה מכבר למוצר צריכה בסיסי לכל ארגון. משקפיים קונים ברשת המקצועית בישראל ומערכת BI מיישמים עם חברת לוג'יקל. שפיתחה לנו מערכת BI יעילה ואפקטיבית התורמת תרומה משמעותית לניהול וצמיחת הרשת.

    יעקב הלפרין - מנכ"ל אופטיקה הלפרין
  • דרור פולס - סמנכ

    מערכת ה-BI שפיתחתם עבורנו,

    מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב יעילה ומהירה של מכלול הנתונים של החברה, בצורה קלה ופשוטה.

    דרור פולס - סמנכ"ל כספים אוטודיל
  • מיכי רינגרט - מנכ

    מערכת ה BI שינתה את חיי.

    היא עוזרת לי לשפר את האיזון העדין בין העבודה לחיים הפרטיים,

    תוך מתן גמישות מירבית בניהול פעיל של העסק בכל שעה ומכל מקום בעולם.

    מיכי רינגרט - מנכ"ל מור-מאר

אנחנו לשרותכם...We are at your service

אנו דוגלים בערכים של שירותיות, מקצועיות וחדשנות טכנולוגית. צרו איתנו קשר לתיאום פגישה והתנסות ללא התחייבות

טלפון: 972-3-9603-277+  דואל: sales@logsys.co.il